اثرات شگفت انگیز قرص اسلیم مکس بر کاهش وزن و لاغری

4/5 - (1 امتیاز)

چاقی و اضافه وزن یکی از مشکلاتی است که باعث دغدغه بسیاری از افراد شده است. تبلیغات فراوان شبکه های ماهواره ای و سایت‌ها و فضای مجازی درباره اکثر داروهای لاغری به صورت قطعی دروغ است و هیچ نظارتی از سوی وزارت بهداشت بر این دارو ها صورت نمی گیرد.  به همین دلیل یافتن یک قرص لاغری ایرانی دارای مجوز گیاهی و بدون عوارض و ارزان قیمت یکی از مواردی است که می‌تواند به کاهش دغدغه های مربوط به چاقی کمک کند.

قرص اسلیم مکس در داروخانه های ایران یافت میشود و توسط شرکت قائم دارو تولید می شود این قرص گیاهی دارای خاصیت ترموژنیک است و متابولیسم بدن را افزایش داده و باعث سوختن چربی های اضافی در بدن می شود. همچنین قرص اسلیم مکس می تواند با کاهش متابولیسم کربوهیدرات ها و کاهش جذب روده ای گلوکز در بدن به کاهش وزن و تناسب اندام افراد کمک کند.

ترکیبات قرص لاغری اسلیم مکس

قرص اسلیم مکس از ترکیباتی مانند تخم کرفس رازیانه و زیره سبز و کاسنی تهیه شده است. تخم کرفس در ترکیب قرص لاغری اسلیم مکس بر اثر ادرارآور ای خود مایعات محبوس شده در بدن که باعث ورم و افزایش وزن می شوند را دفع کرده و به کاهش وزن افراد کمک می کند.

رازیانه در اسلیم مکس باعث کاهش اشتها می شود زیرا رازیانه بر اثر افزایش سوخت و ساز در بدن می تواند کاهش وزن را به ارمغان آورد و همچنین این گیاه یک ماده ضد نفخ معده است. وجود کاسنی در قرص لاغری اسلیم مکس به دلیل طبع خنک آن است.

چرا که زیره سبز و رازیانه دارای گرمی زیادی و حسن و افرادی که دارای طبع گرم و خشک هستند با مصرف کاسنی می‌توانند به طبع ملایم دست یابند همچنین کاسنی دارای اثرات سرکوب اشتها نیز هست.

خرید اینترنتی کپسول لاغری اسلیم مکس

کپسول اسلیم مکس دارای خواص بسیاری نظیر کاهش وزن و کاهش توده چربی بدن افزایش سوخت و ساز بدن خاصیت آنتی اکسیدانی کاهش چربی های اضافی جلوگیری از فشار خون بالا و ضد سرطان کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب خون ضد سرطان و استحکام دندانها می باشد.

لطفا توجه داشته باشید که مصرف بسیاری از قرص های لاغری در دوران بارداری و شیردهی غیر مجاز است. قرص اسلیم مکس نیز همانند این داروهای لاغری، در این دوره قابل مصرف نیست. همچنین در صورتی که دارای مشکل فشار خون هستید، زیر نظر پزشک به مصرف این دارو اقدام نمایید.

در مورد عوارض جانبی قرص اسلیم مکس تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است و در صورتی که پس از مصرف این کپسول لاغری مشکلی در بدون فرد ایجاد شود، مصرف قرص باید قطع شده و به پزشک مراجعه گردد.

شما می توانید با خرید کپسول اسلیم مکس از فروشگاه آنلاین پاک تن طب و با استفاده از کد تخفیف first10، از ده درصد تخفیف ویژه بهره مند شوید.

مدت زمان مصرف قرص اسلیم مکس

تا زمان رسیدن به وزن دلخواه مصرف شود.

در صورت بروز یبوست و یا کندی در روند لاغری، هر شب یک یا دو کپسول رولاکس استفاده شود.

روش مصرف کپسول لاغری اسلیم مکس

۲ عدد کپسول ۲ ساعت بعد از صبحانه و ۲ عدد کپسول ۳ ساعت بعد از ناهار میل شود.

در صورت بروز یبوست و یا کندی در روند لاغری، هر شب یک یا دو کپسول رولاکس استفاده شود.

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

*

− 5 = 5

7 + 1 =

0